10 תשובות
גל
שאר השמות מעלים לי אסוציאציות של פרחה
גל לדעתי
ספיר או אודל
שואל השאלה:
אני אוטוטו יולדת בובי :)
אנונימית
אודל ומזל טובב
עלמה
אנונימית
אני ממש אוהבת את השם גל כי זה שם מקסים ממש לדעתי, אבל זה גם תלוי באיך שהילדה תהיה חח
כלומר, כשאחותי הקטנה נולדה ההורים שלי תכננו לקרוא לה בשם מסויים אבל אחרי שהיא נולדה אמא שלי החליטה שזה לא שם מתאים וקראה לה בשם אחר, אז אי אפשר לדעת בוודאות עד שהיא תיוולד.

אבל אני אישית עדיין ממש אוהבת גל (:

מלא מלא מזל טוב! 3>
ירין!
שתיהיה לך לידה קלה ושתצאי בידיים מלאות, אמן!
ספיר, השם הזה מהמם
אמה! מזלט
אנונימי
באותו הנושא: