9 תשובות
מותר לקרוא להם, מי אמר שהם יקבלו את האינפורמציה הזאת בגדר פנים יפות
שואל השאלה:
^^ ניגר זה הביטוי... כושי זו מילה עברית שאפילו שחורים השתמשו בה
אנונימי
לפי דעתי כינו אותם כושים כשהם היו עבדים ,
אנונימי
תאמת?
אני גם ממש לא בעד הנאצי הזה.
למה להבדיל בין בני אדם בגלל צבע העור שלהם? זה דפוק. זו רק קליפה
כי הכינויים שנותנים לאתיופים זה של עבדים חוץ מזה שאיי איי קראו לנו לבנים באמהרית בואו נעשה הפגנה של שוויון נו מה אתה רציני משעמם לך. ?!
כי נצ זה לבן באמהרית.
כושי זה ביטוי שקראו לשחורים כשהיו עבדים.
לדעתי ניגר זה בא מניגריה.
אנונימית
איזה שטויות
זה שרשם לפי דעתי כינו אותם כושים כשהם היו עבדים, מצטערת לבאס אותך אבל אתיופים אף פעם לא היו עבדים
אנונימית