7 תשובות
כי הם לא יודעים עליה מספיק.. תשובה אמיתית
אממ מה זה אבולוציה?
אנונימית
אולי כי הם לא מאמינים בה?
זה כמו שאני יישאל אותך למה אנשים מכחישים את הקיום של אלוקים?
כי זה לא אמיתי.. זו התשובה שלי לפחות:)
כי זה שטויות ה׳ מנהיג את העולם - ה׳ מלך ה׳ מלך ה׳ ימלוך לעולם ועד!
כי הם לא יודעים שזה *כן* מסתדר עם היהדות..
שואל השאלה:
מה זה אומר "לא מאמינים בה".
איך אפשר "לא להאמין" ב*אמיתה מדעית*. האם אפשר לדוגמה לא להאמין שכדור הארץ נע סביב השמש? או שלא זורם דם בגוף האדם?
לעומת זו האל הוא המצאה (הוכחות לכך: העולם הסתדר אלפי שנים מתחילת קיום האדם ועד יצירת האל. וגם כל איזור בעולם המציא לעצמו אל אחר. האל הממוצא עזר לייסוד סדר של ממלכות), ודימיונות והמצאות של אחרים אפשר להכחיש, ואפילו ראוי להכחיש לאחר ההפיכה המדעית שהתרחשה בעולם ב500 השנה האחרונות..

אנשים מכחישים אבולוציה כי לא לימדו אותם אותה, אז אין להם פרטים עליה ולכן היא נראית להם סתם השערה ללא שום הוכחה...