2 תשובות
2 קילו זה בילתי רגיש דיי לספור כל קילו וקילו ולא לתת לעצמך להנות מידי פעם
הגוף נע בין מספרים, זה לא סיפור וזה נורמאלי.. לא אומר ששמנת בהכרח.. גם אני יום אחד 53 ואז 55 יום אחריי
באותו הנושא: