8 תשובות
אם את עומדת מאחורי מה שאת מאמינה בו את לא צריכה לפחד אחריי הכל אי אפשר לדעת זה עניין של אמונה וכולנו שונים.
אין דבר כזה גיהנום , זה שטויות תאמיני לי
אנונימי
נו באמת ואדם שמאמין באלוהים של הנצרות אז הוא גם ילך לגיהנום ? יש 3.2 מיליארד נוצרים בעולם
אנונימי
הגיוני, גדלת על זה וזה באיזה מקום נמצא לך בראש כי אלו דברים ששמעת.
זה הגיוני מאוד
זה די תהליך שכל אתאיסט שבא ממשפחה דתייה או לפחות מאמינה עובר
הרי זה מה שלימדו אותך כל חייך והכניסו לך את הפחד הזה מגיל אפס
לאט לאט זה יעבור וזה כבר לא יטריד אותך יותר
אין לך מה, אם את לא מאמינה בזה אז את לא תגיעי לגהנום.
לא יקרה לך כלום
זה הגיוני אבא שלך שותף לך את המוח
xm1