6 תשובות
אם מישהו אומר משהו חכם, אז התגובה הטובה ביותר זה פשוט לשתוק.
סייג לחוכמה שתיקה אומרת שלפעמים שתיקה מראה יותר חוכמה מאשר לומר משהו בכל מיני מצבים..
נגיד אם מישהו מת חס וחלילה ואז אומרים אוליי הוא מת אבל לפחות ככה וככה..
סייג לחכמה שתיקה אומר שגם אם בן אדם שותק הוא יכול להיות חכם. לפעמים עדיף פשוט לשתוק...
לפעמים עדיף וחכם יותר לשתוק מאשר לדבר. קשה להסביר משפטים כאלה
שעדיף לשתוק ולחשוב מאשר לומר דברים מטומטמים
או כאשר אדם אומר משהו בחוסר טקט או מתנשא שהוא הכי מוצלח, הכי חכם וכו