11 תשובות
גם לי
יש עוד זמן לכיפור אתה יכול להירגע
תיהי עם אלוהים
אנונימית
עם המשפחה או אפילו סתם להישאר בבית גם נחמד.
גם לי אין):
אנונימית
מצטרפת לתגובות, גם בדד
גם לי.
לא רק שאין לי עם מי להיות, ההורים והאחיות יוצאים לטיול בלעדי ומשאירים אותי ללמוד לבד בבית, ולא נותנים לי להזמין חברות. (אין לי בעיה עם זה שהם יוצאים, אפילו לחצתי עליהם לצאת להנות בלעדי כי בגללי הם הפסידו כל החופש ולא יצאו לשום מקום וזה לא פייר, לא כלפי ההורים ולא כלפי אחותי הקטנה)
זאת תהיה רק אני, המתמטיקה שלי, והמקרר שאסור לי לגעת בו :)
הקיצר כיף חיים.
לא רק שאין לי עם מי להיות, ההורים והאחיות יוצאים לטיול בלעדי ומשאירים אותי ללמוד לבד בבית, ולא נותנים לי להזמין חברות. (אין לי בעיה עם זה שהם יוצאים, אפילו לחצתי עליהם לצאת להנות בלעדי כי בגללי הם הפסידו כל החופש ולא יצאו לשום מקום וזה לא פייר, לא כלפי ההורים ולא כלפי אחותי הקטנה)
זאת תהיה רק אני, המתמטיקה שלי, והמקרר שאסור לי לגעת בו :)
הקיצר כיף חיים.
גם לי אין
למה צריך להיות עם אנשים בכיפור
אני לא לבד p:
שואל השאלה:
אמ אוקיי
אמ אוקיי
אנונימית
באותו הנושא: