כל הבנות שלי שהיו בכיתה , בכיתה אחרת וכל החברות שהכרתי גרות במרחק קצת ארוך ממני ,כאילו אני בפתח תקווה והם בסגולה ... , ואין לי מה לעשות.. יש לי ילדה אחת שהייתה איתי בשכבה והיא ממש חמודה והיא איתי בכיתה והיא רצתה שנצום ונישן אחת אצל השניה אבל אמא שלי לא מסכימה לי -.-