5 תשובות
כל הרבנים אומרים גם אם בטעות שברת תצום חצי שעה לפני צאת הצום אז צריך לצום
אז מן הסתם שאת צריכה להמשיך
אנונימית
לא לוותר!
אם זה קרה בטעות ולא ידעת אז את יכולה להמשיך וזה נחשב כאילו לא נשברת..
לדוגמה: גם אם אכלת בשר ואחרי זה אכלת משהו שלא ידעת אם הוא חלבי זה לא "נחשב"
אני לא צמה אבל אני יודעת שככה זה:)
אם את באמת רוצה להמשיך אז תמשיכי..
בכל מקרה אם את חושבת ש"לא שווה להמשיך"
אחרי יציאת הצום תמשיכי אותו עוד 10 דקות.
ב-ה-צ-ל-ח-ה!
תוותרי כבר חיללת.
אנונימיתתתתת
בטח שלהמשיך
מה הקטע לוותר
אנונימית
באותו הנושא: