5 תשובות
כמובן שהגיוני
תעשי קקי וזה יעבור.
הגיוני שגם שתית הרבה אבל זה לא משהו מלחיץ מחר בבוקר את תראי שזה יתאזן
גם יכול להיות שלא עלית
יש גם ימים שהגוף כבד יותר זה למה לא נשקלים כל יום נשקלים פעם בשבוע באותה השעה בבוקר אחרי השירותים
כן לא צריך לשקול את עצמך כל פעם בדיאטה
תשקלי רק בערב