התחברות
הרשמה
אני אוכלת עכשיו לארוחת צהוריים :חזה עוף,משדרה,קישוא .זה בסדר?
2 בספטמבר 2018, 13:37
ארוחת צהריים
מתכונים
ארוחות
2 תשובות
כן זה סבבה ,הלוואי עליי אני כל היום רק שוקולד אכלתי(חח)
צ
צוקו
כן זה בסדר
ולא רושמים מג'דרה? חח
P
PandaPizza
באותו הנושא:
מה אתם אוכלים לארוחת בוקר, צהוריים וערב?
אוכלים קודם ארוחת בוקר ואז מצחצחים שיניים, או מצחצחים שיניים ואז אוכלים ארוחת בוקר?
מה אתם אוכלים לארוחת בוקר? (מי שכן אוכל)
אם אני אוכלת עכשיו, זה נחשב לארוחת בוקר או צהריים כבר?
קמתי ב3 וחצי בלילה ואני ערה כי אני לא עייפה יותר, אני יכולה לאכול צהוריים או שזה מוזר? ובצהוריים אני אוכל ארוחת בוקר
זה רע שכל יום כמעט לארוחת בוקר אני אוכלת..
אם אני יאוכל חזה עוף וסלט זה טוב לארוחת צהוריים ? (רוצה להרזות)
אם במהלך היום אני אוכלת ארוחות ממש קטנות ואז בלילה ארוחה גדולה (400קלוריות) הקיבה שלי תגדל?
עד כמה אני הזויה שאני אוכלת ארוחת בוקר רק עכשיו?
אם אני יוכל במקדונלדס (עכשיו לארוחת בוקר) זה יהיה בסדר? כאיחו זה משנה אם אני אוכלת עכשיו או בצהריים?
אני אוכלת ארוחות בוקר, ארוחת מהריים וארוחת ערב זה לא מספיק בשביל להשמין?