10 תשובות
מוזיקה זה הדבר הכי מדהים שיש בעולם
אין בנאדם שלא אוהב לשמוע שירים, למה להיגמל?
להפך, לשמוע כמה שיותר.
ואם אתה בכל זאת רוצה פשוט אל תשמע תראה טלוויזיה או משהו,
אבל מוזיקה זה אחד הדברים שאסור להיגמל מהם כי הרבה פעמים אתה מזדהה עם שירים ומוזיקה גם עוזרת (:
גם אני מכור לזה...
תמצא דבר אחר לעשות במקום לשמוע מוזיקה
שואל השאלה:
אני לא יכול, הם גוררים אותי להמשיך לשמוע ואני פשוט רוצה להפכית את הפרצה...
אנונימי
אתה לא תמצא דרך להיגמל כי בכל פעולה שאנחנו נעשה נוכל לשלב מוסיקה.
תצא החוצה להליכה או משהו ואל תיקח שום דבר שיזכיר לך או יגרום לך לשמוע מוזיקה..
שואל השאלה:
אני פשוט לא יכול כל דבר שאני עושה אפילו קם בבוקר ושומע שירים בתוכי...
אנונימי
אז תשמע, או שתשיר (:
תבין זה לא משהו רע!
אז תפסיק..
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשיר אבל אפילו כשאני לומד לבגרות ומתרכז כמה שאני יכול זה גורר אותי... ( לא במחשב וכאלה במוח )
אנונימי
אם אתה אוהב מוזיקה אז תעסיק אותך במשהו לדוגמא תלך אם חברים לבחוץ למשל תעסיק אותך תעסיק אוותך אבל לא במוזיקה שירים קיצר