12 תשובות
זה לא ממש גבוה זה קצת מעל הממוצע.
אני בגובה הזה וזה גובה אחלה.
זה לא גבוה אבל זה גובה יפה
קצת גבוה, מעל הממוצע
וכן, זה יפה.
לא ממש גבוה, אבל כן מעל הממוצע
זה גבוה
לא גבוה. אני יותר גבוהה וזה סבבה
2 סמ מעל הממוצע , ממוצע פלוס
אני סנטימטר מעלייך ולפעמים זה מבאס אבל אחלה גובה
זה יפה.
לא הכי גבוה, ממוצע.
גובה סבבה
לדעתי זה יפה