3 תשובות
יוגורט ביו ללא סוכר זה בריא, יש בו הרבה ויטמינים.
שואל השאלה:
כמו איזה? (-:
אנונימי
זה סתם פרסומת וסתם גימיק כדי שנחשוב שזה בריא.
בכללי מומלץ לפעמים לאכול יוגורט (בלי הרבה סוכר), מחקרים מוכיחים שזה מועיל.