3 תשובות
יוגורט ביו ללא סוכר זה בריא, יש בו הרבה ויטמינים.
שואל השאלה:
כמו איזה? (-:
כמו איזה? (-:
אנונימי
זה סתם פרסומת וסתם גימיק כדי שנחשוב שזה בריא.
בכללי מומלץ לפעמים לאכול יוגורט (בלי הרבה סוכר), מחקרים מוכיחים שזה מועיל.
בכללי מומלץ לפעמים לאכול יוגורט (בלי הרבה סוכר), מחקרים מוכיחים שזה מועיל.