5 תשובות
אתה מוריד באחוזי שומן וברגע שאחוזי השומן יורדים מתחילים לראות את השרירים ואת הקוביות ...השומן מכסה את השריר
אימוני בטן מחזקים את השריר שמיתחת אבל לא מורידים שומן באזור. לעומת זאת אימונים כלליים כמו הליכות וריצות וכל זומבה מוריד שומן מכל הגוף וככה גם מהבטן ולכן הקוביות בולטות יותר
יכול ליהות שהיו לך כבר קוביות ועכשיו כשהורדת שומן אז רואים אותם יותר
כי הליכה מפעילה את כל הגוף ומורידה שומן באופן כללי
הוריד קצת שומן משם