11 תשובות
לפעמים יש סיבה ליסורים שעובר האדם,( אני יכולה להרחיב בפרטי)
זה לא הגיוני להתפלל לאלוהים אבל לא להאמין בו
אנונימית
לא להאמין כן
לשנוא לא
לשנוא לא
שואל השאלה:
האמנתי בו הכי שבעולם אבל עכשיו אני מתחילה לשנוא אותו אני לא שולטת בזה
האמנתי בו הכי שבעולם אבל עכשיו אני מתחילה לשנוא אותו אני לא שולטת בזה
אנונימית
אם את אומרת שאת שונאת אותו
ושהוא מעביר אותך ייסורים ולא שומע לתפילות שלך זה אומר שאת לא הפסקת להאמין בו
לכל אדם יש תקופות רעות בחיים אבל זה מה שמחזק אותנו ונותן לנו אחר כך רגעים שמחים
אני בטוחה שאת מרגישה ככה רק כרגע פשוט תנסי להשאר אופטימית ולהאמין בזה שבכל יסתדר
ושהוא מעביר אותך ייסורים ולא שומע לתפילות שלך זה אומר שאת לא הפסקת להאמין בו
לכל אדם יש תקופות רעות בחיים אבל זה מה שמחזק אותנו ונותן לנו אחר כך רגעים שמחים
אני בטוחה שאת מרגישה ככה רק כרגע פשוט תנסי להשאר אופטימית ולהאמין בזה שבכל יסתדר
שואל השאלה:
זה כבר תקופה ככה וכל יום שעובר הייסורים האלה גוברים כאילו שזה בכוונה מלמעלה
זה כבר תקופה ככה וכל יום שעובר הייסורים האלה גוברים כאילו שזה בכוונה מלמעלה
אנונימית
את מנסה לעשות משהו כדי שהייסורים האלו יגמרו או שאת מחכה שאלוהים יסדר אותם ?
שואל השאלה:
ברור אני כל הזמן מנסה לעזור לעצמי אבל דברים לא זזים
ברור אני כל הזמן מנסה לעזור לעצמי אבל דברים לא זזים
אנונימית
אם את באמת מנסה אני חושבת שתראי תוצאות בקרוב
פשוט תחשבי על זה שדברים יסתדרו
אם את כל פעם חושבת זאת עוברת ייסורים בכוונה זה לא יעזור לך וזה יכול לגרום לך להשאר במצב הזה לנצח
תתחילי להאמין שדברים יסתדרו ושלמה שאת עושה יהיו תוצאות
פשוט תחשבי על זה שדברים יסתדרו
אם את כל פעם חושבת זאת עוברת ייסורים בכוונה זה לא יעזור לך וזה יכול לגרום לך להשאר במצב הזה לנצח
תתחילי להאמין שדברים יסתדרו ושלמה שאת עושה יהיו תוצאות
שואל השאלה:
אז ככה בוא אני יגיד לך משהו אתה לא תגיד לי מה אני מבינה ומה לא
אני לפחות לא צבועה שמתכחשת לזה שאני מרגישה תחושה של שנאה על מה שהוא מעביר אותי
ואף אחד לא ביקש ממנו לתת בי נשמה
בכל יום אני מבקשת למות
אז כאילו בוא מתוק...
אז ככה בוא אני יגיד לך משהו אתה לא תגיד לי מה אני מבינה ומה לא
אני לפחות לא צבועה שמתכחשת לזה שאני מרגישה תחושה של שנאה על מה שהוא מעביר אותי
ואף אחד לא ביקש ממנו לתת בי נשמה
בכל יום אני מבקשת למות
אז כאילו בוא מתוק...
אנונימית
ממש לא, ה' יודע את מה שהוא עושה.
באותו הנושא: