4 תשובות
כן כן זה טוב אם זה לא לדיאטה
אבל אם את רוצה לרדת מידה בקטנה זה שבוע ספורט
זה לא דיאטה פשוט, תנסי במקום האורז הרגיל אורז בר או אורז עגול מלא ותנסי במקום הקוסקוס קינואה עם פטרוזילייה קצוצה
את חייבת גם ספורט וגם דיאטה אם את רוצה להרזות! במיוחד בנות רזות שרוצות לרדת עוד קצת זה הכי קשה! וגלל זה חייב לשלב ספורט
באותו הנושא: