5 תשובות
קראתי בויקיפדיה שיש פעמים שאנשים הופכים את זה לטובה ונהנים . תבדקי
לא, אפשר לגרום לדברים טובים לקרות, כי זה בדמיון.
Aro
כיף לך אני ממש פחדתי ללכת לישון אחר כך דמיינתי שאני מתה.
אבל אם היה לך טוב אז תהני
אני חושב שזה תלוי בחלום באותו הרגע.. גם לי היה משו דומה
ברור! יכול להיות גם טוב :)