5 תשובות
קראתי בויקיפדיה שיש פעמים שאנשים הופכים את זה לטובה ונהנים . תבדקי
לא, אפשר לגרום לדברים טובים לקרות, כי זה בדמיון.
כיף לך אני ממש פחדתי ללכת לישון אחר כך דמיינתי שאני מתה.
אבל אם היה לך טוב אז תהני
אבל אם היה לך טוב אז תהני
אני חושב שזה תלוי בחלום באותו הרגע.. גם לי היה משו דומה
ברור! יכול להיות גם טוב :)
באותו הנושא: