7 תשובות
זה ממש קצת תאכלי יותר!
עדיף מעדן אחר, פחות משמין
לדוג בבוקר 2 פריכיות עם גבינה ירקות ומילקי בצהריים יותר מ3 כפות כוסמת בערך 7 אפילו יותר ובערב תאכלי איזה ביצה קשה סלט טונה
מה
מי אוכל מילקי בדיאטה
הבעיה במילקי זה לא הקלוריות זה מבחינה בריאותית לא טוב הייתי ממליץ לך להחליף את הארוחת בוקר בארוחה גדולה זה מעט מאוד נגיד יוגורט +6 כפות שיבולת שועל(אפשר גם יותר)+ 3 כפות חמוציות ביניים נגיד פרי וחופן קטן אגוזים לא משנה איזה או בצהריים כמה שניצלים/כל בשר אחר מה שיש + 6 כפות פחמימה כלשהי(קטניות דגנים/פירה ) כמובן שאפשר גם יותר אבל לפחות בינתיים+סלט ואז שוב מנת ביניים איזה 3 פריכיות ופרי או יוגורט ופרי או מה בא לך ובערב 2/3 פרוסות לחם(מומלץ לחם מלא)+2 ביצים/פחית טונה+2 כפות גבינה/חומוס+2 ירקות
אנונימי
ואפשר במקום יוגורט אם יקר לך בין כוס ל2 כוסות חלב
אנונימי