4 תשובות
תלוי כמה במבה וגם תלוי מה את אוכלת בשאר היום. בעיקרון כן
עדיף שלא. יש בזה הרבה סוכר והרבה שומן ולא הרבה דברים שטובים לגוף. בהצלחה!
תאכלי שקית קטנה
תלוי כמה
אם אכלת את השקית הקטנה (ניראלי 15 גרם) זה סבבה כי אין הרבה קלוריות
אם אכלת את השקית הקטנה (ניראלי 15 גרם) זה סבבה כי אין הרבה קלוריות
באותו הנושא: