אני לא אוהבת את עצמי כזה וכול פעם שאני אומרת משהו אני מצטערת שאמרתי אותו כזה
למשל הייתי עם חברות שלי ואני אומרת אוף השיער שלי ממש נפוח והן כזה שתקי שתקי הלוואי עלי שיער כמו שלך ואז באותו יום היינו בים ואז אמרתי השומנים השומנים(כיאלו אני שמנה) אז כזה הן שתקי איזה שמנה שתקי וזה כיאלו מרגיש לי כיאלו אני סוחטת מחמאות אבל זה בכלל לא ככה אני פשוט כזה חייבת להוציא אתזה ממני איך אני יכולה לאהוב את עצמי או משהו