התחברות
הרשמה
עשיתי בערך חצי שעה ספורט בבוקר (אירובי),אפשר לעשות עכשיו עוד חצי שעה?
29 ביולי 2018, 17:06
שריפת קלוריות
תשובה אחת
את לא צריכה להכביד על עצמך עם ריות, ריצה ביום זה מבורך, אפילו 3 בשבוע זה מצויין. זה מספיק לדעתי ולא צרי יותר
נ
ניר ברדבובסקי
באותו הנושא:
אם אני עושה אירובי שעתיים(שעה אחת בבוקר ושעה אחת בערב 4-5 פעמים בשבוע) אני אראה תוצאות? עם אכילה ברירה כמובן..
כמה קלוריות *בערך* שרפתי אם עשיתי שעה ורבע פעילות אירובית ואנאירובית? יותר מ-300?
זה ישפיע אם לא עשיתי שבוע או יותר ספורט?? והיום עשיתי הליכה ואתמול בקושי עשיתי ספורט
מתי הכי טוב לעשות ספורט? בבוקר או בערב?
באיזה זמן הכי טוב לעשות ספורט כיאלו מתי היא הכי משפיעה בבוקר בצהריים או בערב?
איזו אפליקצייה טובה יש לספורט ואירובי?
אתמול עשיתי ספורט של שעה ובראשון לא עשיתי בכלל ובשבת עשיתי חצי שעה
אני רוצה לעשות ספורט בעיקר בבוקר בשעה 6 אבל תמיד קשה לי לקום
יואו שלשום אז פשוט בכיתי בערך כל הלילה וקמתי בבוקר ולא הבנתי למה עשיתי את זה.
עשיתי בדיקות דם בבוקר 4 מבחנות ועדין עשיתי ריצה וכמעט התעלפתי אני בבית מה לעשות?
רמת הדופק במהלך אירובי - האם להגיע לדופק 230 במהלך אירובי (cardio) זה מידי הרבה?