4 תשובות
עוגה זה לא בריא. יש בזה הרבה קלוריות ושום דבר מזין, גם אם תאכל רק פרוסה עוגה אחת בכל היום אתה לא תרזה מזה
זה לא בסדר, תשתדל לא לחזור על זה.
א. עוגה זה מאוד משמין, אתה לא תרזה
ב. זה מסוכן אתה הורס לעצמך את הגוף אז תפסיק עם זה
ב. זה מסוכן אתה הורס לעצמך את הגוף אז תפסיק עם זה
זה לא בסדר
ובטח שלא ירזה אותך רק יגרום לך לכאבים כי אין לך אוכל בגוף
ובטח שלא ירזה אותך רק יגרום לך לכאבים כי אין לך אוכל בגוף
באותו הנושא: