9 תשובות
זה רגיל
זה סבבה
באמצע
יקר
אני שילמתי 90 שקל לשעה שלמה
אני שילמתי 90 שקל לשעה שלמה
שואל השאלה:
את גרה בטח לא במרכז לא? כי פה אין סיכוי שאני אמצא בכזה מחיר מורה טוב
את גרה בטח לא במרכז לא? כי פה אין סיכוי שאני אמצא בכזה מחיר מורה טוב
אנונימית
גרה בדרום
לא ממש ...
זה יקר. בנורמה זה עולה 120-130
זה רגיל בעיקרון
שלי עולה 140
שלי עולה 140
באותו הנושא: