9 תשובות
גם מילקה וגם אוריאו! אל תחכי
לאכול מנגו
אמאלה כן! אני הולכת לקחת במבה נוגט בגלל החשק שעשית לי
תצאי לאכול!מי יודע אם תתעוררי מחר
תאכלי מנגו
שואל השאלה:
אני רעבה ואני במחזור אני יכולה לבכות. אוףף
אני רעבה ואני במחזור אני יכולה לבכות. אוףף
סלינה גומז גאה בך
שוקולד במחזור תמיד טוב
שוקולד במחזור תמיד טוב
כל עוד את לא אוכלת מנגו זה בסדר את יכולה לצאת לאכול או שפשוט תלכי לישון
מריחה פה קרב מנגואיםם
באותו הנושא: