4 תשובות
אני תפוסה. יש לי דייט עם המיטה שלי
(לא היה לי אחד טוב)
(לא היה לי אחד טוב)
למה לי לצאת איתך?
בוא לא נצא
בוא/י לא?
באותו הנושא: