3 תשובות
זה מעולה
זה טוב אבל אם את מרגישה לא טוב אז תפסיקי כי זה עלול לעשות נזק
לא הליכה רגילה
הליכה קצת מהירה כזאת
זה יותר טוב ויותר עוזר
אנונימי