5 תשובות
תיפרדי ממנו, לא יפה לשחק עם בן אדם
קודם כל תיפרדי מחבר שלך, אם את אוהבת מישהו אחר אין סיבה שתהיו ביחד. לגבי החבר הכי טוב שלו, אם את יודעת בוודאות שהוא מאוהב בחברה שלך אז אין לך ממש מה לנסות כל כך..
אבל גם אם זה יסתדר עם החבר שלו וגם אם לא, אין סיבה שתהיי בזוגיות עם מישהו שאת לא אוהבת.. זה לא הוגן כלפיו וגם לא כלפייך.
אבל גם אם זה יסתדר עם החבר שלו וגם אם לא, אין סיבה שתהיי בזוגיות עם מישהו שאת לא אוהבת.. זה לא הוגן כלפיו וגם לא כלפייך.
שואל השאלה:
אבל הבעיה שאם אני אפרד ממנו אני חושבת שאני אתנתק קשר מהחבר הכי טוב שלו
אבל הבעיה שאם אני אפרד ממנו אני חושבת שאני אתנתק קשר מהחבר הכי טוב שלו
אנונימית
תעשי את זה בדרך מכבדת ונעימה ותנסו להישאר ידידים.
אם יש לו חברה תתפסי מרחק הוא תפוס אל תפריעי למערכת יחסים שלהם אפילו אם את אוהבת אותו עד השמיים וחזרה ותפרדי מהחבר שלך אל תשחקי בו
באותו הנושא: