3 תשובות
כן, תקחי את הסיכון.
כן,תקחי סיכון.
מקסימום תקבלי לא ותדעי שעשית כל מה שיכולת.
או שתגלי שגם הוא מרגיש אלייך משהוא אבל העיקר לא לשמור בבטן.
ואם החברות שלכם באמת חשובה לו אז שום דבר בחברות שלכם לא תשתנה.