5 תשובות
אלה ביציות שלא "השתמשנו" בהן על מנת ליצור תינוקות, זה לא סתם דם.
כדי שנוכל ללדת בעתיד...
מחזור זה עדיין מגעיל
מחזור זה עדיין מגעיל
הרחם שלנו כל חודש מתמלא בדם להכנה של תינוק ןכשאין אז כל הדם יוצא
הדם הוא כאילו בית בשביל התינוק. בגלל שהביצית לא הופרתה עם זרע במהלך החודש אז לדם אין שימוש כביכול והוא יורד וזה הדם של המחזור
תגיד תודה ותסתום חח
באותו הנושא: