11 תשובות
לא אין לי לאן לנסוע ברכבת
כן
שואל השאלה:
זה לא מפחיד?
אנונימית
כן. אל תחששי לשאול אנשים אם את לא מבינה מה עושים וכאלה.. תמיד יש פעם ראשונה (ותכלס כיף לנסות דברים חדשים). בהצלחה!

ולא לא מפחיד
חח ברור... חברת vip ברכבת ישראל.
יש אפליקציית רכבת ישראל במידה ואת מסתבכת.
על הרכבת הקלה זה נחשב?חחח
כן, מאז שהתגייסתי לפני כמה חודשים... בפעמים הראשונות לא הבנתי איך זה הולך אבל עכשיו אני נוסע כל הזמן
אנונימי
כן