6 תשובות
לא חושבת לא שידוע לי
נראה לי שזה רק לפי גובה.
עריכה: חשבתי לרכבת הרים xd
עריכה: חשבתי לרכבת הרים xd
לדעתי אין הגבלה כלשהי, אבל בדוגרי החל מגיל 12 כזה נורמלי.
בעלי שלח את הבת שלי בת 11 וחצי לבד ולא אמרו לה כלום
אנונימית
אנונימית יש לך ילדה בת 11 וחצי ואת בסטיפס?
אנונימית
אני מגיל 11.5 נוסעת לבד... אין שום בעיה, רק אתה צריך לדעת לאן לעלות, מתי וכו' כדי לא לעלות על הרכבת הלא נכונה
באותו הנושא: