2 תשובות
חחח אף אחג לא יסתכל עליך באמת שאין מה לפחד תבקשי מהמכון בפעם הראשונה מדריך שיסביר לך לי הם נתנו בהצלחה:)
גם אני פחדתי ושתדעי שחלק מהאנשים שם דווקא ממש נחמדים
לי עשו תוכנית אימונים ואמרו לי איזה מכשירים לעשות ואיך להשתמש בהם אבל עדיין היו כאלה ששכחתי איך ונגיד מישהו ראה שלא הסתדרתי אז הוא בא ועזר לי בקיצור זה לא מפחיד אין לך מה לדאוג
לי עשו תוכנית אימונים ואמרו לי איזה מכשירים לעשות ואיך להשתמש בהם אבל עדיין היו כאלה ששכחתי איך ונגיד מישהו ראה שלא הסתדרתי אז הוא בא ועזר לי בקיצור זה לא מפחיד אין לך מה לדאוג
באותו הנושא: