11 תשובות
"וואו את כלכך גבוהה" כאילו שלא ידעתי את זה (או כל מני מחמאות או תגובות אחרות)
להיתקע בענפים
לשבת במושב האחורי במכונית
כשרוב הבנים יותר נמוכים ממך
למצוא בגדים ובעיקר נעליים מתאימים
אם את לא טובה בספורט זה מביך (למרות שבתכלס זה גם מתאים לבנים)
שאלו אותך אם את רוצה להיות דוגמנית
להמשיך?
לעמוד ליד חברות ולהיות הכי גבוהה מבינהן חחח
שואל השאלה:
כי גם בנים אבל בכללי לבנות זה הרבה יותר לא נעים חח
אנונימית
שהרגליים יוצאות מהמיטה בלילה
שגינס ארוך הופך לשבע שמיניות
להתקע בענפים (יעני עצים ברחוב)
טוב אני אגיד משהו שקשור אלי

וואלה הייתי מבין הגבוהים בחברים שלי ועכשיו כולם מתחילים להדביק אותי
עצוב.... :(
^black angel

להיתקע בענפים?
אל תגזימי
להיכנס בענפים, לדפוק מנורה
איזה ענפים?
מה אתן רציניות?
זה לא שאתן 3 מטר
הנורמלי היחיד באתר
יש גם עצים יותר נמוכים
רואים שאתה נמוך בעצמך
אנונימית
אני 1.81 ואף פעם לא נתקעתי בעץ
אני לא יודע אם זה נמוך בעייניך