11 תשובות
"וואו את כלכך גבוהה" כאילו שלא ידעתי את זה (או כל מני מחמאות או תגובות אחרות)
להיתקע בענפים
לשבת במושב האחורי במכונית
כשרוב הבנים יותר נמוכים ממך
למצוא בגדים ובעיקר נעליים מתאימים
אם את לא טובה בספורט זה מביך (למרות שבתכלס זה גם מתאים לבנים)
שאלו אותך אם את רוצה להיות דוגמנית
להמשיך?
להיתקע בענפים
לשבת במושב האחורי במכונית
כשרוב הבנים יותר נמוכים ממך
למצוא בגדים ובעיקר נעליים מתאימים
אם את לא טובה בספורט זה מביך (למרות שבתכלס זה גם מתאים לבנים)
שאלו אותך אם את רוצה להיות דוגמנית
להמשיך?
אפשר גם בנים?
לעמוד ליד חברות ולהיות הכי גבוהה מבינהן חחח
שואל השאלה:
כי גם בנים אבל בכללי לבנות זה הרבה יותר לא נעים חח
כי גם בנים אבל בכללי לבנות זה הרבה יותר לא נעים חח
אנונימית
שהרגליים יוצאות מהמיטה בלילה
שגינס ארוך הופך לשבע שמיניות
להתקע בענפים (יעני עצים ברחוב)
שגינס ארוך הופך לשבע שמיניות
להתקע בענפים (יעני עצים ברחוב)
טוב אני אגיד משהו שקשור אלי
וואלה הייתי מבין הגבוהים בחברים שלי ועכשיו כולם מתחילים להדביק אותי
עצוב.... :(
וואלה הייתי מבין הגבוהים בחברים שלי ועכשיו כולם מתחילים להדביק אותי
עצוב.... :(
^black angel
להיתקע בענפים?
אל תגזימי
להיתקע בענפים?
אל תגזימי
להיכנס בענפים, לדפוק מנורה
איזה ענפים?
מה אתן רציניות?
זה לא שאתן 3 מטר
מה אתן רציניות?
זה לא שאתן 3 מטר
הנורמלי היחיד באתר
יש גם עצים יותר נמוכים
רואים שאתה נמוך בעצמך
יש גם עצים יותר נמוכים
רואים שאתה נמוך בעצמך
אנונימית
אני 1.81 ואף פעם לא נתקעתי בעץ
אני לא יודע אם זה נמוך בעייניך
אני לא יודע אם זה נמוך בעייניך
באותו הנושא: