38 תשובות
שמבקשים ממך לצלם בסלפי
שתמיד אומרים לנו להדליק את הברקו
אני מטר 50 ובמבה ככה שלעולם לא אבין.
אבל כנראה להסתכל על נמוכים מגבוה
להוציא דברים מלמעלה
להתכופף בתמונות כי לא רואים אותך
להיות תמיד זה שמצלם
כשאת עם חברים זה נראה מוזר כי הם נמוכים ממך
אין מקום במושבים באוטובוס
להחליף מנורה בלי כיסא לעמוד עליו
שמבקשים ממך להגיע למשהו שנמצא על מדף גבוה אבל בתכלס אתה לא מספיק גבוה אבל מבקשים רק בגלל שאתה גבוה
אנונימית
ללכת ברחוב ולהיתקע בענף של עץ.
Aro
שואל השאלה:
שקוראים לך גירפה .
שהמורה אומרת לך להדליק את המזגן ( כי את היחידה שמגיעה )
שאת מצטלמת עם חברות אבל את צריכה לרדת על הברכיים
שאת הופכת להיות המד מטר של חברות שלך
שאת תמיד בצד ( בטקסים בריקוד ) כי את גבוהה !!
יש לי עוד הרבה אבל כשאזכר אכתוב
להתקע במנורות, דברים שתלויים מהתקרה, ידיות באוטובוס, תקרה נמוכה.
כששמים אותך בשורה אחרונה :(
כשג'ינסים קצרים עליך.
Aro
כאבי גדילה.
כשהשמיכה לא מכסה את כל הרגליים
אנונימית
לנסות להתנשק עם מישהי שנמוכה ממך
ג'ירפה
שצריך לפנות חודש כדי להתגלח
כאבי גב כשאתה מתנשק עם משהי נמוכה וצריך להתכופף
וגם כשמצטלמים לספר מחזור או סתם אז את עומדת או עומדת על הברכיים ואז את מתחרפנת וצורחת על כולם שבא לך לשבת חח.. (כןאני...)
חחח שילדות מהכיתה שלך מגיעות לך לכתף^_^
שכל הבנים הגבוהים הולכים לנמוכות
לחפש בגדים בעקר חציאות ומכנסים באורך שרוצה.להיות 1.8 מ לא תמיד כיף
אנונימית
אומרים לך ינון סופית או ג'ירפה
כשאתה בסרט ואתה צריך לכופף את הרגליים כדי שיהיה נוח
כששואלים אותך כל הזמן אם את משחקת כדורסל.
להסתכל כל הזמן על כולם מלמעלה.
להיות יותר גבוהה מבנים(מביך)
קשה למצוא מישהו גבוה ממך
צריך לצלם בסלפי
להיתקע בתקרה של האוטובוס(כן קרה לי...)
שמבקשים ממך כל הזמן להדליק כל מיני דברים או להביא כל מיני דברים מארונות גבוהים
הזקנים האלה שחושבים שהם מצחיקים "נו, איך מזג האויר שם למעלה?"
הערות חסרות טאקט מהציבור "את גבוהה מדי" לאא גילית לי חשבתי שאני גמדה.
"הייתי רוצה להיות גבוהה אבל לא כמוך".
כשאף בן לא רוצה אותי כי אני עוקפת את כולם.
"הענק הירוק", "ג'ירפה"
הדודות המעצבנות "ואיי כמה שאת גבהת!" "איזה גובה תפסת!" "עוד מעט יצטרכו להגביה את התקרה כי את כבר מגיעה אליה!"
"רגע תעמדי שנייה ליידם בוא נראה כמה את עוקפת אותם"
תמיד הייתי הכי גבוהה וספגתי את ההערות המפגרות האלה, בן גבוה זה עוד איכשהו בסדר. בת גבוהה מידי זה לא נעים חח מנסיון.
אנונימית
כשאתה מחכה בתחנה של האוטובוס וכשהוא נכנס לתחנה ואתה נדפק במראות של האוטובוס. נשמע מגוחך אבל זה קרה לי כמה פעמים. לא כיף ביכלל
ללכת ברחוב ולהתעסק בטלפון תוך כדי ובדיוק בשניה שאני ארים את העיניים אני אתנגש בענף
כל הזמן מקבל את השאלות
"תגיד מה אתה אוכל"
"מתי הספקת לגבוהה ככה"
כל הזמן הראש נדפק בדברים אם אתה לא נזהר
בכיתה כל הזמן מבקשים ממך להדליק ולכבות את המזגן
כול בת שאני פוגש-"אתה גבוה אתה יודע"
כל החברות שלי היו נמוכות והיו צוחקים עלינו שאני אבא שלה
להתכופף בשביל לשמוע אנשים
הרגליים עוברות את השמיכה
מבקשים ממני כל הזמן להוריד דברים מלמעלה
שחברות שלך בי לייק: בנים אוהבים רק נמוכות. גבוהים ילכו לנמוכות ונמוכים ילכו גם לנמוכות ואת כזה: כן בטח כי איזה בן לא יסרב לגל גדות או לכמעט כל הדוגמניות כיום
שמבקשים ממך תמיד בסופר אם אפשר להוריד את הפאקינג נייר טואלט כי הוא תמיד למעלה
אני הנמוכה היחידה שהסתננה לפה בשביל למצוא יתרונות לזה שאני מטר ובמבה?
להתכופף בקולר בבית הספר
הרגליים מחוץ לשמיכה
תמיד תוקעים אותך מאחורה בכיתה
חיבוקים מביכים עם אנשים נמוכים
להיות לייד חברות נמוכות שאומרות לך תרדי למטה ובתמונות איתן צריך להתכופף
כשהמורה מבקשת להדליק את המקרן רק ממך
הנמוכים תמיד משווים את הגובה שלהם אליך
להרגיש ג'ירפה ליד אנשים.
מביך לול
וואי וואי למה מטר מה אתם?!
עמוד חשמל
משקופים
השוואת גובה
אנשים שהם חצי ממני ומתלהבים
נבואת הלהיות היותר גבוה מאבא שהתגשמה לא ממזמן
ואני רק בכיתה ח'(בן)
להסתובב עם חברים ולהיראות כמו אבא שלהם.
שאין מקום לרגליים באוטובוס, או בקולנוע, או בטיסות...
שהרגליים יוצאות מהשמיכה זה עוד כלום, אצלי הרגליים יוצאות בכלל מהמיטה