8 תשובות
בטח יש סיבה טובה למה אני כל שנה יושב מתחת למקרן
להסתכל לציצי של בנות שעומדות לידך מלמעלה ;)
אני 1.54 אנלא כלולה בשאלה :)
שואל השאלה:
לי יש:
להיתקע כמעט כל הזמן בענף נמוך
"וואו את כל כך גבוהה" כאילו שלא ידעתי את זה
ולמצוא נעליים במידה שלך. זה. פשוט. מעצבן.
וגם חושבים שאתה יותר מבוגר ממה שאתה באמת. אני בת 13 ותמיד חושבים שאני שכבה מעל
לי יש:
להיתקע כמעט כל הזמן בענף נמוך
"וואו את כל כך גבוהה" כאילו שלא ידעתי את זה
ולמצוא נעליים במידה שלך. זה. פשוט. מעצבן.
וגם חושבים שאתה יותר מבוגר ממה שאתה באמת. אני בת 13 ותמיד חושבים שאני שכבה מעל
השאלה שחוזרת על עצמה "למה את שמה עקבים? את מספיק גובהה חח"
למה נולדת?
למה נולדת?
להיכנס למכונית ולדפוק את הראש
ששואלים אותך כל שנייה מה הגובה שלך , שאת נתקעת בדברים , ענפים , כשנכנסים לאוטו , להיפגע עוד שנייה מהמראה של האוטובוס ולמות
כשנמוכות אומרות לך יואו איזה גבוהה את , למה את כל כך גבוהה ואני נמוכה
למה את כל כך סתומה?
לא בקטע רע כן , פשוט מעצבן אותי שבנות לא זזות ממך בקטע הזה
כשנמוכות אומרות לך יואו איזה גבוהה את , למה את כל כך גבוהה ואני נמוכה
למה את כל כך סתומה?
לא בקטע רע כן , פשוט מעצבן אותי שבנות לא זזות ממך בקטע הזה
ארוך כמו שרוך וטיפש כמו נעל, משפט שגבוהים שומעים הרבה
באותו הנושא: