2 תשובות
התכוונת ששקלת ככה?
אם כן אז בדכ שוקלים בבוקר ואז במשך היום מה שאת אוכלת את מעלה ואז כשאת קמה למחרת את אמורה לחזור לבערך אותו המשקל של הבוקר.
מה שמוזר זה שההפרש הוא כמעט 2 קילו...
ואי אפשר לדעת כמה תהי בבוקר, תבדקי מחר וככה רק תדעי.
זה בסדר לגמרי מחר בבוקר את תהיי אמורה לשקול אותו משקל, במשך היום הרי אוכלים שותים אז המשקל עולה לחברה שלי זה תמיד מתנדנד 3 קילו הפרש וגם לי זה ככה