2 תשובות
את כותבת הודעה ואז בנמען (איפה שכתוב: "אל:") את מתייגת את כל מי שאת רוצה,
ובגוף ההודעה את כותבת את ההודעה וזה שולח לכל מי שתייגת.. בהצלחה!:)
ובגוף ההודעה את כותבת את ההודעה וזה שולח לכל מי שתייגת.. בהצלחה!:)
שואל השאלה:
תודה אבל אי אפשר דרך אחרת במקום להתחיל לתייג את כולם כי יש הרבה
תודה אבל אי אפשר דרך אחרת במקום להתחיל לתייג את כולם כי יש הרבה
באותו הנושא: