2 תשובות
תשני כמה שאת רוצה. 7וחצי שעות זה בסדר אם את רוצה יותר תשני יותר
לדעתי זה מספיק. אם את רוצה אפשר יותר.
המלצה שלי, אל תשני יותר ממה שאת ישנה בד"כ בלילה כי זה יעייף אותך באותה מידה כמו שאם תשני פחות מידי
המלצה שלי, אל תשני יותר ממה שאת ישנה בד"כ בלילה כי זה יעייף אותך באותה מידה כמו שאם תשני פחות מידי
באותו הנושא: