9 תשובות
לא נורא
לא זה בסדר
לא, עברתי שני והינה יש לי רישיון כמעט שנה כבר.
לא, עברתי ראשון והנה קיבלתי דו"ח על מהירות עוד בתקופת מלווה
אנונימי
ממש לא נורא !! מה זה משנה איזה טסט עוברים ? לכולם בסוף יש רישיון ולאף אחד לא אכפת איזה טסט עברת
ממש לא נורא.. כל אחד בזמן שלו:)
עברתי שלישי, לא מתתי
חחח אנונימי גם קיבלת פרח
אנונימית
אני עברתי טסט רביעי ותאמין לי שממש לא אכפת לי כי יש לי רישיון זה לא מעניין אף אחד