3 תשובות
זה לא בדיוק אותו הטעם.. אבל הבראוניז הטבעוני הוא אחלה.
ממש לא, משתמשים ברכיבים שונים. צ'אנקי מאנקי בכללי מזעזע אבל הטבעוני איכשהו מזעזע יותר. שמעתי שהבראוניס וחמאת בוטנים ועוגיות סבבה.
אני לא חושבת שזה משנה אם זה טבעוני או לא. הכל תלוי באיך מכינים ומה מוסיפים. יש אוכל לא טבעוני שהוא מגעיל וגם אוכל טבעוני שהוא מגעיל, אבל לא הכל. תלוי מה קישורי הבישול של מי שמכין.