5 תשובות
לא. אם זה יפה בעינייך אז לכי איתו
יש לי גם חברה שהולכת עם חרוז אחד כי היא חושבת שזה הכי יפה
לא ואם את חושבת שכאילו בא לך צארמרים אבל זה סתם יקר תזמיני מאיביי מזוייפים ושימח ותחליפי לעיתים קרובות בשביל שלא יש לירן חברה טבה שלי עושה ככה וזה נראה אמיתי