יש לי שני ידידים(הם חברים מאוד טובים)שלאחד מהם נהייתי יותר קרובה אבל אני הייתי קודם ועדיין בקראש על השני שנקרא לו הארי, אבל הראשון שנקרא לו אלכס התחבר אלי בדיוק בתקופה שהארי ממש פגע בי והיה שם בשבילי ופיתחתי אליו קצת רגשות. ועכשיו לא ברור לי מה אני רוצה אבל אני יודעת שעדיין לא התגברתי על הארי. אבל חלמתי חלום לפני כמה זמן שאלכס אמר לי בסוג של ציניות וזלזול כזה "לכי להארי הוא מחכה לך" מה יכול להיות הפירוש של החלום הזה?