תשובה אחת
לי לא הייתה דלקת ברגל אבל לחברות שלי היה- אחת מהן רקדנית ואחת מחליקה על גלגליות. אותו השריר שכואב לך זה איפה שהדלקת? כי אם לא אז זה יכול להיות כי לא התאמנת הרבה זמן ונמתח לך שריר כי פשוט עשית שפגט בלי להתחמם/ בלי להתאמן שבוע. אם זה באותו מקום של הדלקת זה גם קשור לזה שלא התחממת לפני ולדלקת אני מניחה שצריך עוד זמן להחלים ובטח שלא לעשות תנועות חדות בלי חימום
באותו הנושא: