5 תשובות
את לא אוכלת כי את בדיכאון?
אנונימי
שואל השאלה:
לא תאמיני לי זה לא יעזור
לא תאמיני לי זה לא יעזור
אנונימית
מאיזה סיבה את לא אוכלת?
אנונימי
שואל השאלה:
מלא סיבות
אני שונאת את החיים שלי, אין לי חברים, אני רוצה להשיג שליטה ואני מודה שאני גם צריכה קצת תשומת לב.
מלא סיבות
אני שונאת את החיים שלי, אין לי חברים, אני רוצה להשיג שליטה ואני מודה שאני גם צריכה קצת תשומת לב.
אנונימית
נסי להכיר חברות, נסי לאהוב את עצמך ואת החיים שלך
באותו הנושא: