5 תשובות
אומרת לה כפוית טובה מתי שהייתי צריכה אותך תא היית והולכת
בת כמה את.
יש אנשים בלי ביטחון שלא יודעים להגן על עצמם ועל אחרים. ואת יודעת את זה אז למה את מתעצבנת?
תגידי לה שזה לדעתך לא היה בסדר וזהו. אל תצפי שהיא תצרח עליהם כמו שעשית כי לה לעומתך אין ביטחון. ובמקום לקלל אותם ולרדת לרמה שלהם לא יכולת פשוט להסביר להם שזה לא בסדר, שירגישו רע עם זה? זה היה מיותר לדעתי כי הם החזירו לך... תחשבי על זה
שואל השאלה:
יאללה אין לי כוח אני לא עוזרת לה יותר אני ישאיר אותה שתתמודד לבד
אנונימית
וואוו תשמעי צריך הרבה אומץ בשביל זה ... לפי דעתי יצאת גדולה מהחיים ובקשר למה שאמרו עלייך - תתעלמי מהאפסים האלה.
נראה לי התאהבתי...
אנונימי