9 תשובות
שואל השאלה:
נראה לי אני מקבלת 30 בתעודה ואני באצת טובה זה בגלל פלשות מפגרות בשנה הזאת שאני לא אפרט, אני אלך ל3?
נראה לי אני מקבלת 30 בתעודה ואני באצת טובה זה בגלל פלשות מפגרות בשנה הזאת שאני לא אפרט, אני אלך ל3?
אנונימית
כן... אבל יש מבחן בקיץ
שואל השאלה:
אין.. בבית ספר שלנו זה רק לפי התעודה
אין.. בבית ספר שלנו זה רק לפי התעודה
אנונימית
זה לא קשור לחטיבה...
זה התיכון
אין דבר כזה שאין אפשרות לעלות יחל
זה התיכון
אין דבר כזה שאין אפשרות לעלות יחל
שואל השאלה:
התיכון שלי מתחיל ב ט אז כרגע אני בתיכון
התיכון שלי מתחיל ב ט אז כרגע אני בתיכון
אנונימית
בטח יהיה מבחן בתחילת שנה הבאה...
אין דבר כזה שאין אפשרות לעלות בכיתה י
אין דבר כזה שאין אפשרות לעלות בכיתה י
נכשל
אני כל כיתה ט הייתי על 50 60 וכו
אבל כל מי שבהקבצה א אוטומתית ב 4 יחל
(במתמטיקה)
אני כל כיתה ט הייתי על 50 60 וכו
אבל כל מי שבהקבצה א אוטומתית ב 4 יחל
(במתמטיקה)
3 יחידות במה אבל?
אמור להיות לך בתחילת שנה הבאה מבחן הקבצות.
אם את מקבלת נמוך יחסית לכיתה שלך כנראה שתרדי.
אם את מקבלת נמוך יחסית לכיתה שלך כנראה שתרדי.
באותו הנושא: