התחברות
הרשמה
אני רעבה מה עושים?
20 במאי 2018, 18:18
כסף
רעש
ספרים
3 תשובות
להאכיל אותך?
פ
פרופ' לבאסה.
מה עושים? את התחת מכסים
C
Cars outside
אוכלים
ל
למה אתם מסתכלים על זה?
באותו הנושא:
אני רעבה מה עושים
אכלתי בננה ועגבניה היום אני רעבה איך לא להיות רעבה?
אני תמיד רעבה ובא לי משהו מתוק אבל זה משמין מה אני עושה עם חיי?
אני ממש רעבה ואין קורנפלקס, מה עושים במצב הזה? אין כלום במקרר ולא יודעת להכין שום דבר (התמונה של השאלה מתארת אותי כרגע)
אני עושה בייביסטר ואני ממש רעבה, זה יהיה גס רוח מצידי לקחת להם משהו מהמקרר?
רעב יש ואוכל אין - אני רעבה ואין לי אוכל מה לעשות?
אני חולה עם חום גבוה (38-39 מעלות) ולא אכלתי כלום מהבוקר ואני נורא רעבה אבל רוב הדברים עושים לי בחילה, מה אני יכולה לאכול שלא תכאב לי הבטן?
אני רעבה מאוד ויש לי בחילה ניסיתי לאוכל ואני לט מצליחה זה בסדר ללכת לישון רעבה?
לא רעבה בכלל - תעזרו לי, יש לי חוסר תאבון, אני לא רעבה בכלל ולא מרגישה רעבה וגם לא מקרקרת לי הבטן, מה אני עושה במצב כזה?
רעבה מתה אבל לאחרונה אוכלת הרבה ומגזימה ולא בא לי להשמין מה עושים?
אני רעבה ואני לא יכולה לקום לאכול- בעיה רפואית כולם ישנים, מה עושים במצב כזה?