59 תשובות
להתעלם עדיף יותר.
ויהודים זה פיפי
אם ערבים הם חרא אז גזענים כמוך הם כל מערכות הביוב בעולם.
למה לקטול?
יש ממש מחשבות בראש הזה שלך? מדהים!
אמא ואבא שכחו לחנך
גם גזענים זה חרא
חח אין מה לקטול
גזענים זה חרא
אפשר קטילה לשואלת השאלה?
אנונימית
אין מה לקטול זה לגמרי נכון.
אנונימית
עצוב כמה גזענים יש פה באתר
אם הייתם מכירים את הקראש הקודם שלי הייתם מפסיקים להיות גזענים
-לא, בקרים הם חרא.
-גם אתה חרא.
-אם ערבים הם חרא, ואתה חרא, אתה ערבי?
-ויאמר ה' אלייך, הפעל את מוחכך בכל לבבך למען יראה עתידך וסתום תפה שלך כבר.
-אתה ילד חרא, הבאתי מגבונים.
-שלא תדע עוד ערב ותקום כל בוקר ב5 וחצי, איימן.
-רוצה לדעת מה עוד חרא? אתה, וגזענים. שזה בעצם אתה, אז אתה חרא בריבוע.
אני מכיר מספיק מוסלמים
הם עושים את כל הצרות פה בארץ ובעולם הקראש שלך ממש לא ישנה את הדעה שלי
אנונימי
מה שנכון
אנונימית
הוא כן
אם תבין שיש ערבים שהם אנשים מקסימים ונחמדים וטובים כמוהו היית בולע את הלשון שלך
הוא לא עשה לך כלום ובכל זאת אתה אומר שהוא חרא נטו כי אתה גזען
אני יודע שיש מוסלמים טובים ונחמדים אבל אם זה מסכן את החיים שלי זה לא מעניין אותי
אנונימי
הוא לא מסכן את החיים שלך והוא מוסלמי!
אין שום סיבה הגיונית שתקרא לבן אדם המקסים הזה חרא!
יש גם רוצחים יהודים ואתה לא אומר שיהודים זה חרא!
כל ערבי הוא חפץ חשוד.
אין רוצחים יהודים, יש נוקמים יהודים.
אחי יש רוצחים יהודיים
שרוצחים יהודים
תתעורר
וג'אד הוא לא חפץ ולא חשוד
אנחנו מדברים פה על רצח לאומני...
התרבות שלו מסכנת אותי
אם זה החיים שלי או להיות נחמד ל"ג'אד" החיים שלי באים קודם
זה לא יהודים שאונסים אנשים בכל העולם רוצחים בוזזים ורק עושים צרות.. זה מוסלמים...
אנונימי
אבל לא כל הערבים רוצחים
וממתי רצח לא לאומני הוא פחות רצח מרצח לאומני
כי יהודי שרוצח יהודי יעשה את זה בגלל עצבים או רצון לגנוב לעומת שמוסלמי שרוצח יהודי בגלל שיהודי הוא רוצח בן אדם בגלל שהבן אדם יהודי - מבין את ההבדל?
אנונימי
איך בדיוק לקרוא לאנשים חארות מגן לך על החיים?
היהודים אונסים וגונבים ורוצחים
אותי ניסה לאנוס סבא דתי אחד
חבורה של ערסים ניסו לרצוח אותי ברחוב
ידידה טובה שלי גונבת מחנויות
לא נכון
יהודי גם יכול לרצוח כי בן אדם ערבי, כי בן אדם להטב, כי הוא אנס מישהי
יש הבדל בין רצח לאומני לבין רצח רגיל... הבדל גדול מאוד
אתם חיים בבועה גזענית
מי דיבר על לקרוא להם חרא דיברתי על כך שהתרבות שלהם מגעילה
ויהודים אונסים וגונבים ורוצחים דתות אחרות?
יהודים שעושים את זה ליהודים אחרים זה עניין שלנו מה זה קשור לתרבות שנקראת "איסלאם" שלא יודעת להיות בשקט ובשלום עם אף אחד כולל עם עצמה?
אנונימי
אחי אתה חי בסרט של דיסני, אתה לא מחובר למציאות
יש הבדל בכמות rise up בכמות... אתה חי בבועה בלי מודעות סטטיסטית (מספרים)
אנונימי
רצח זה רצח לא משנה מה
דתי רצח את שירה בנקי זה אומר שכל הדתיים הומופובים וחארות?
מה הקשר אבל כשאתה רואה שהכמות שנעשת על ידי מוסלמים משמעותית אבל משמעותית הרבה יותר גדולה?
אנונימי
כמה יהודים ולא מוסלמים קיימים במדינות מוסלמיות (יש 56 מהם) אתה יכול להגיד לי?
אנונימי
השאלה מתעסקת בלקרוא להם חארות
אני מתעסק בזה עכשיו
יהודים עושים את זה לא רק ליהודים תתפלא
והסביבה למה הסטטיסטיקות כאלה היא כי יש המון ערבים בעולם ומעט יהודים
אני ואתה התקדמנו מחרא לנושא אחר וחלק מהעניין שלקרוא להם "חראות" זה בגלל התרבות המגעילה הזאת שלהם שנקראת "איסלאם" זה כל העניין

יהודים עושים את זה בכמות "נמוכה יותר" זה כל העניין... גם אם תקח את ההבדל בכמות האוכלוסיה יהודים לא בצורה מאורגנת "אונסים, בוזזים,, שודדים" אחרים מדתות אחרות ואם אתה מדבר על הארץ אז גם שפה אנחנו יותר כמות התקיפות על ידי מוסלמים גדול יותר וכשזה קורה זה בגלל הדבר הזה שנקרא "פלסטין" שלא מפסיקים להתנהג באלימות וגם בארץ שהם מתנהגים כמו ברברים ו50% מהם "נגד המדינה" ובוחרים באנשים כמו "טיבי" והרשימה המשותפת
אנונימי
אבל יש עוד 50 אחוז
גם להם אתה קורא חארות?
חלק גדול מה50% הזה בוחר עדיין ברשימה המשותפת
אנונימי
ומי שנשאר עדיין צריך לקרוא לו חרא?
הם באים כגוש אחד אין אפשרות להבדיל בלי שזה יסכן אותנו החיים שלי קודמים לרצון שלך או אחרים להתחנף יש להם בעיה עם אנשים שבסך הכל רוצים להישאר בחיים שישנו את החברה שלהם שאוהבת אלימות כל כך
אנונימי
הם לא גוש אחד
זה שאצלך הכל שחור ולבן זה לא תירוץ להגיד שכולם חרא
ולהגיד שכולם חרא לא מגן על החיים שלך בשום צורה
זה לא התחנפות, זה נטו הגיון בריא
הם גוש אחד כי אין אפשרות לברור
vתרבות שלהם באה ביחד איתם כחלק מהתרבות שמלמדת אותם להיות ברברים חסרי רסן כמו שהם ובגלל שזה לא אחריות שלי לברור או בעיה שלי שיש להם תרבות כזאת כשזה מגיע לחיים שלי לא מעניין אותי האלה הנחמדים אבל שבפועל לקבל אותם ביחד עם החרא (ויש מלא מהם) לא משרת את האינטרס שלי - וחלק גדול מהנחמדים גם לא עושים שום דבר בשביל לקדם את האינטרס שלי
tז אין לי שום סיבה להגן על הנחמדים, להיות נחמד או לעשות כל דבר שמסכן אותי שחלק מזה קבלת הנחמדים ביחד עם החרא על חשבוני
אנונימי
טוב אז כנראה לא תאמין לי שבלי ערבי "חרא" מסויים הייתי מת עכשיו
הבן אדם מרגיע אותי כמעט כל התקף חרדה
אבל הי, ערבים שמגנים על יהודים לא קיימים בשבילך

תראה, לא ביקשתי שעכשיו תלך להפגנות של השמאל ותהיה אקטיביסט. ביקשתי שנטו תפסיק לקרוא לאנשים חארות בגלל משהו שבמקרה אנשים מהעם שלהם עשו. זה לא מועיל לך בכלום וזה גם בריונות ברשת. תתפלא אבל לא כל האתר יהודים. תתפלא אבל גם לערבים יש רגשות. תתפלא גם ערבים מתאבדים, כי גם לערבים כואב. תתפלא אבל אני בוכה כל פעם שאני רואה איך אחד החברים הכי טובים שלי ביקום, מישהו שהוא כמו אח בשבילי, מישהו שפעם גרתי איתו תחת אותה קורת גג, מנסה לטשטש את הכאב שלו עם אלכוהול וסמים.
הוא ערבי שגם ערבים וגם יהודים שונאים והוא בן אדם מדהים שמוכן לעשות הכל בשביל חברים שלו ולא מגיע לו שיקראו לו חרא.
פשוט תגיד שטרוריסטים הם חרא
כולם יסכימו איתך
כולל אתה עצמך
אבל אל תקרא חרא גם לשאר
אבל זה לא עוזר לי בכלום
עדיין יהיה לי סכנה לחיים שלי אתה רוצה ומצפה ממני שאני אקבל אותם אבל לא מציע לי שום דרך או אפשרות לסנן את האלה (ולא במקרה) מהתרבות שלהם שרוצים רק לעשות בלאגן ולחתור תחת הביטחון שלי (כי זה חלק מהתרבות שלהם ש1400 שנה לא הוציאה שום דבר טוב וחיובי מאשר מלחמות) בשביל שאקבל גם נחמדים
אתה מבקש ממני לסכן את החיים שלי אין בזה היגיון
אנונימי
לא ביקשתי ממך לסכן את החיים שלך
לא ביקשתי ממך לעבור ערבי ערבי ולבדוק מי חרא ומי לא
נטו ביקשתי ממך להפסיק להגיד שכל הערבים חארות
מה אתה בן 3 שזה כל כך קשה לך?
אין בזה היגיון
כל עוד אין אפשרות לברור אתה מבקש ממני להיות נחמד
הביטחון שלי הוא קודם להכל לא אכפת לי אם אתה חושב שזה מעליב
אנונימי
לא ביקשתי ממך ללכת ברחוב ולחלק לערבים פרחים
ביקשתי ממך להפסיק לקרוא להם חארות
למה זה כל כך קשה לך?
למה אתה כזה עקשן?
ואיך בדיוק לקרוא לאנשים זרים חארות מגן על החיים שלך?
להגן על החיים זה דרך הבנה שיש תרבות מסוכנת כאן שצריך לטפל בה
להיות נחמד אליה לא משרת אותי ולא עוזר לי בכלום מאוד פשוט
אנונימי
זה לא להיות נחמד
זה להפסיק להיות מגעיל
דרך ההבנה שלך לא תשתנה אם תפסיק לקרוא לערבים חרא, נכון?
אני לא רוצה להפסיק לקרוא להם חרא
zה תרבות מגעילה של 1400 שנה אין לי סיבה להפסיק לקרוא להם חרא אם כבר יש לי יותר סיבות למה
אנונימי
אם ג'אד לא היה ערבי עדיין היית קורא לו חרא?
זה עניין המוסלמי
מוסלמי יכול להיות גם אשכנזי
אנונימי
אם ג'אד לא היה מוסלמי עדיין היית קורא לו חרא?
האינטרס שלי הוא העלמת התרבות המוסלמית
ג'אד שלך לא מעניין אותי כל עוד הוא משרת אכשהו תמיכה בתרבות הזאת שנקראת איסלאם מבחינתי הוא חרא
אנונימי
תפסיק להתחמק ותענה על השאלה
אני לא מתעסק בנדמה לי rise up
ג'אד שלך בסופו של דבר מוסלמי
zה נוגד את האינטרס שלי. מבחינתי הוא חרא
אנונימי
אם ככה
סלח לי
אבל אתה בן אדם מאוד מעוות
אם אתה קורא לבן אדם כל כך טהור חרא, בן אדם שרק במקרה נולד מוסלמי, רק כי הוא מוסלמי, אז בתור מה זה מוציא אותך?
עכשיו אם תסלח לי
יש לי דברים יותר חשובים מלדבר עם ילדים קטנים באינטרנט
לי הביטחון האישי שלי חשוב לי לפני הכל ולא ללקק לאחרים או לנסות לקבל את הקבלה של אנשים מתרבות שמאיימת עלי
לך אין בעיה שאנשים ימשיכו למות - לי יש
זה ההבדל בינינו
אנונימי