5 תשובות
יכול להיות שיש לך פטריה..
יש משחה שאת יכולה לקנות.. ללא מרשם
תבדקי בבית מרקחת, ואל תתביישי.. זה קורה כמעט לכל אחת באיזשהו שלב בחיים
זה קרה לי, את כנראה לא מחליפה פדים הרבה בזמן המחזור, זאת פטריה, הכל בסדר, אני הלכתי לגינקולוגית והיא הביאה לי משחה לפטריה קוראים לה ''אגיסטן קרם'', זה ללא מרשם, את יכולה לקנות אותה זה עזר לי (:
אנונימית
אממ תנסי לשטוף טוב טוב את האזור עם סבון
אני יכולה לעזור לך בשמחה אבל אי אפשר לפרט
לשטוף ואם תצטרכי עזרה פה